عکس

تهیه عکس های سلفی همراه با مرگ و میر !

مجله اینترنتی پرمطلب: عجیب بسیار جذاب است اما قطعا ارزش این را ندارد که جان خود را برای آن به خطر بیاندازیم . به تازگی گزارشی توسط کارشناسان دانشگاه کارنگی ملون و گروهی از دانشگاه‌ های هندی تهیه شده است که نشان می دهد آمار مرگ و میر به علت گرفتن عکس سلفی به شدت در حال افزایش است .

تهیه عکس های سلفی همراه با مرگ و میر

در این گزارش آمده که در ۲۹ ماه بیش از ۱۲۷ انسان به علت گرفتن عکس های سلفی عجیب جان خود را از دست داده اند. به این معنا که اگر پای عکس سلفی وسط نبود هیچ اتفاقی برای آنها نمی افتاد .البته باید گفت که در حدود ۶۰ درصد از این حوادث در کشور هند اتفاق افتاده و حدود ۶٫۵ درصد آن نیز در آمریکا بوده است . ۷۰ درصد از کشته شدگان تنها ۲۴ و یا کمتر از این سن داشته اند .اما جالب است بدانید با وجود علاقه بسیار زیاد خانوم ها به گرفتن عکس های سلفی بیش از ۷۵ درصد از این کشته شدگان از آقایان بوده اند .

تهیه عکس های سلفی همراه با مرگ و میر

حال باید دانست که ۸ فاکتور رایج در مرگ به علت عکس های سلفی عجیب در ارتفاع، آب، ارتفاع و آب، قطار، سلاح، وسایل نقلیه، الکتریسیته و حیوانات هستند و شما نیز اگر قصد دارید در یکی از این فضاها عکس سلفی بگیرید باید بدانید که خود را در معرض خطر مرگ قرار داده اید .

کوسه

افزایش آمار مرگ و میر به هنگام تهیه عکس های سلفی عجیب در برخی از کشور ها تا حدی نگران کننده است که برای آن قوانینی نیز وضع شده است . بطور مثال در ژاپن هیچ کس در مترو حق استفاده از مونوپاد را ندارد و یا در دیزنی نیز استفاده از مونوپاد غیر مجاز اعلام شده است.

تهیه عکس های سلفی همراه با مرگ و میر

www.pormatlab.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا