جلسه ۱۶۷ شرح حدیث عنوان بصری

تاریخ: ۲۸ ربیع الثانی ۱۴۳۰

موضوع: اصالت روح ومعنا در قبال اصالت ماده و انسان‏

[button color=”orange” size=”small” link=”http://file.pormatlab.com/kimiyasaadat/onvan167.mp3″ icon=”” target=”false”]دریافت صوت[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://file.pormatlab.com/kimiyasaadat/onvan167.pdf” icon=”” target=”false”]دریافت متن[/button]

فهرست:

  1. فرد شیعه اگر در مواجهه با حق و باطل حق را کنار گذارد و مصالح خود را بر آن ترجیح دهد قائل به اصالت ماده شده و طرد اصالت روح و معنا کرده است، گرچه قائل به ولایت امیرالمؤمنین و امام زمان علیهما السلام هم باشد.
  2. مکتب عرفان مکتب حریت در پذیرش حق و مخالفت با باطل است.
  3. بیان علت تألیف جلد دوم کتاب اسرار ملکوت توسط استاد طهرانی‏.
  4. انسان باید در روش و مرام خود مکتب اصالت روح و معنا را انتخاب کند.
  5. کاری که شریح قاضی انجام داد از همه جنایات لشکر عمر سعد بدتر بود.
  6. شریعت حضرت محمد صلی الله علیه وآله و سلم فقط در مکتب اصالت روح اجرا می شود.
  7. نقل حکایتی از فتوای أبوحنیفه در بریدن دست دزد.
  8. هیچ کس جز امام معصوم نمی تواند حکم اسلام را بیان کند، زیرا تنها اوست که قائم به اصالت روح ومعنا است.
  9. کلام عجیب امیرالمؤمنین علیه السلام نسبت به درآوردن خلخال از پای زن یهودی توسط عوامل معاویه‏
  10. پایه ازدواج بر اساس مکتب اصالت معنا و غیب است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن