لینک دار کردن متن در وردپرس

لینک سازی در وردپرس می تواند به صورت خودکار یا دستی انجام شود که در صورت تنظیم خودکار، دیگر نیازی نیست که شما یک به یک لینک ها را ایجاد کنید. ما در این مطلب می خواهیم چند روش برای لینک دار کردن متن در وردپرس را به شما آموزش دهیم.

به کمک افزونه Interlinks Manager می توانید ساختار لینک های داخلی و سئو وبسایت خود را بهبود دهید و بدین طریق بازدید کنندگان سایت را افزایش دهید.

تنظیمات افزونه

پس از نصب افزونه Interlinks Manager، باید وارد منوی داشبورد شوید و از بخش تنظیمات افزونه، کلمات کلیدی و لینک ها را تعریف کنید. در این افزونه اطلاعاتی همچون تعداد لینک های داخلی خودکار، تعداد بازدید ها، تعداد کلیک ها بر روی لینک و… نمایش داده می شود که با استفاده از این اطلاعات می توانید لینک های داخلی جدید را اضافه یا لینک های قبلی را حذف کنید.

منوی Juice افزونه

در منوی Juice افزونه، درباره ارتباط لینک ها در سایت به شما اطلاعاتی ارائه می شود. از طریق این بخش می توانید لیست کاملی از لینک های مرتبط را مشاهده کنید و صفحاتی که فقط به یک لینک وصل شده اند را شناسایی نمایید.

پیشنهاد دریافت لینک ها

افزونه Interlinks Manager دارای ابزاری به نام باکس متا است که به شما کمک می کند نوشته های ویرایش شده را ببینید. با این ابزار می توانید لینک داخلی ایجاد کنید و در زمان خود صرفه جویی داشته باشید.

ایجاد لینک خودکار

با کمک منوی ایجاد لینک خودکار افزونه می توانید کلمات کلیدی یا عبارات خاص را تبدیل به لینک های داخلی کنید مثلا برای بهترین مقالات سایت یا صفحاتی که محصولات را می فروشید، لینک های داخلی بسازید.

ردیابی کلیک

با استفاده از گزینه ردیابی کلیک می توانید متوجه شوید که هر لینک توسط بازدیدکنندگان چقدر کلیک گرفته است و تاریخی که روی آن کلیک شده است چه زمانی بوده است. اگر هم نمی خواهید این اطلاعات را بدانید می توانید گزینه ردیابی کلیک را غیرفعال نمایید. (دز صورت غیر فعال کردن حجم دیتابیس شما بی‌جهت زیاد نمشود)

نحوه لینک دار کردن متن در وردپرس با افزونه Internal Links Manager

برای لینک دار کردن متن در وردپرس با افزونه Internal Links Manager، با استفاده از این لینک، افزونه را نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی افزونه، یک منوی جدید به اسم Internal Links Manager به پیشخوان وردپرس شما اضافه می شود که اگر اضافه نشده است باید یکبار از وردپرس خارج شده و دوباره وارد شوید.

آموزش افزونه Internal Links Manager

وارد بخش Internal Links Manager پیشخوان وردپرس شوید و بر روی گزینه “ایجاد پیوند جدید” کلیک کنید. در این بخش می توانید کلمه جدید را برای لینک دار شدن مشخص کنید.

برای ایجاد لینک جدید باید عنوان داخلی و آدرس URL را ثبت کنید و کلید واژه هایی که می خواهید برای آن URL نمایش داده شوند را درج نمایید.

افزودن لینک با افزونه Internal Links Manager

پس از اعمال سایر تنظیمات، بر روی گزینه ذخیره کلیک کنید تا لینک و کلمات به سایت شما اضافه شوند. حال باید محتوای وبسایت بررسی شود و اگر لینکی فعال نشده بود، حتما اشکالی در تنظیمات وجود دارد.

تنظیمات افزونه Internal Links Manager

در صفحه تنظیمات افزونه می توانید فهرست سیاه و سفید را مشخص کنید یعنی در صفحات سفید تعیین کنید که این لینک در کدام صفحات نمایش داده شود و در صفحات سیاه هم می توانید مشخص نمایید که لینک در کدام صفحات دیده نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا