دکوراسیون

وابی سابی در دکوراسیون منزل

مجله اینترنتی پرمطلب: وابی سابی در دکوراسیون داخلی به این معنی است که وسایل و مبلمان به صورت طبیعی استفاده شود و آن‌ها را با ظاهر اصلی خود بپذیریم. یعنی وسایل عمدتا از مصالح طبیعی مثل چوب و پارچه‌های دست‌ساز و قدیمی و … استفاده شود . به معنای دیگر از اسراف جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود از وسایلی که داریم و قدیمی هستند استفاده کنیم و به دنبال مبلمان زیبا و درخشان نباشیم.

وابی سابی در دکوراسیون و چیدمان

در وابی سابی دکوراسیون باید طبیعی باشد و به طبیعت احترام بگذارد. برای چیدمان دکوراسیون خود طبق سبک وابی سابی باید از طبیعت بهره گرفت و هر شی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ء طبیعی را با هویت و ذات اصلی خودش پذیرفت هرچند که لب‌پر یا شکسته و به ظاهر خراب و … باشد.

 ظروف در دکوراسیون وابی سابی

دقت کنید که بی‌نظمی و عدم تقارن را زیاد در دکوراسیونتان ایجاد نکنید زیرا باعث شلوغی بیش از حد و آزار دهنده می‌شود. شما باید دقت کنید که هنر واقعی در این است که بی‌نظمی و عدم تقارن را به شکل درست آن اجرا کنید و شاید در این کار مجبور شوید کمی بی‌نقصی در وسایلتان ایجاد کنید و یا از ظرف و ظروف لب‌پر و شکسته و یا پارچه‌های رومیزی قدیمی و مندرس استفاده کنید.

وابی سابی در چیدمان منزل

 

وابی سابی در دکوراسیون و معماری

استفاده از گل و گیاه با گلدان‌های دست‌ساز خودتان فوق‌العاده است. از وسایل هماهنگ با طبیعت و ساخته دست استفاده کنید . تا می‌توانید فضای خانه را با وسایل چوبی و الیاف‌های طبیعی و گل و گیاه پر کنید و نور طبیعی را به خانه راه دهید تا در محیطی پر انرژی و آرامش زندگی کنید.

استفاده از طبیعت در وابی سابی


سبک جدید وابی سابی در دکوراسیون

 

استفاده از وسایل طبیعی در دکوراسیون

وابی سابی در دکوراسیون از ما می‌خواهد به ذات و هویت اصلی و اصالت پایبند باشید. بنابراین کار شما در خانه‌های قدیمی راحت است! می‌توانید درب‌های چوبی قدیمی و یا شومینه‌های بلا استفاده قدیمی را همان‌طور که هستند باقی گزارید و با اضافه کردن اکسسوری‌ها کنار آن‌ها سبک وابی سابی را ایجاد کنید و محیط شاد و زیبایی داشته باشید.

اجرای وابی سابی در دکوراسیون

 

وابی سابی در دکوراسیون خانه قدیمی

مجله اینترنتی پرمطلب
pormatlab.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا