گوناگون

عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر

پرمطلب: یکی از کاربردهای خوب و به روز که نیازی برای بیشتر کاربران می باشد ,عکس گرفتن از ی برنامه خاص یا مثلا وقتی فیلمی داره پخش میشه میخواهید از اون لحظه فیلم عکس بگیرید نیاز است که اسکرین شات بگیرید .شما با گوشی های هوشمند می توانید به راحتی اسکرین شات بگیرید.اما ما در این مطلب برای شما آموزش می دهیم که به راحتی بتوانید از صفحه کامپیوتر خود اسکرین شات بگیرید.

 

کاربران گرامی شما می توانید به راحتی با دکمه ی “Print Screen” را روی کیبورد اسکرین شات بگیرید.این دکمه در کیبورد به نام های  “Prt Sc”, “Prnt Scrn”, “Print Scrn” می باشد.

بعد از پیدا کردن این دکمه که اغلب روی کیبورد لپ تاب های بزرگ این دکمه بین “F12″ و “Scroll Lock” قرار دارد.شما می توانید به راحتی از  تمام صفحه کامپیوتر عکس بگیرید فقط با انتخاب دکمه “Print Screen.اما اگر قصد عکس گرفتن از  یک صفحه خاص یا یک برنامه خاص باید دکمه “Alt” را پایین نگه دارید و سپس “Print Screen” را بزنید.

بعد از انتخاب و زدن دکمه “Print Screen” عکس مورد نظر شمادر حافظه کامپیوتر ذخیره شده است که شما باید آن را در پوشه مورد نظر برای خود paste کنید.شما برای paste کردن عکس مورد نظر می توانید در قسمت فتوشاپ خود بروید و paste بزنید و آن را انتخاب و در محل دلخواه ذخیره کنید.اگر سیستم شما فتو شاپ ندارد می توانید از برنامه paint استفاده کنید.برنامه paint تمام سیستم ها دارند که شما می توانید آن را در دکمه Start و سپس “All Programs” را انتخاب کنید که بعد از ان باید روی “Accessories” کلیک نمایید که در آخر “Paint”مشاهده و انتخاب می کنید.

سپس بعد از باز شدن پنجره برنامه Paint  با زدن دکمه “Ctrl” “V” عکس گرفته شده را paste میکنید و  فایل مورد نظر را ذخیره مینمایید.

 

www.pormatlab.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا