کاردستی و خلاقیت

با یک گلدان قدیمی آباژور بسازید

پرمطلب: وجود دست سازهای خلاقانه خودتان در فضای داخلی منزل به شما انرژی مثبت خواهد بخشید. نیازی نیست برای خرید آباژور به بازار بروید. همراه با ما بیاموزید که چطور می‌توان از یک گلدان قدیمی یک آباژور زیبا برای اتاق خواب ساخت.

با یک گلدان قدیمی آباژور بسازید

مراحل ساخت آباژور با گلدان قدیمی

مرحله اول:
لزومی ندارد که گلدان قدیمی خانه شما ظاهری شبیه آنچه در تصویر می بینید را داشته باشد. هر گلدانی متناسب با سلیقه شما می‌تواند برای این کار مفید باشد. گلدان را بردارید و پس از تمیز کردن آن، به وسیله یک مته مرکز کف آن را سوراخ کنید. این کار به شما کمک می‌کند بتوانید سیمی که به لامپ وصل می‌شود را از آن عبور دهید.

ساخت آباژور,نحوه ساخت آباژور

پس از تمیز کردن گلدان مورد نظر، مرکز کف آن را با مته سوراخ کنید

مرحله دوم:
یک سرپیچ متناسب با لامپی که برای آباژور کنار گذاشته‌اید، در نظر بگیرید. سپس آن را به سیم متصل کنید. برای این کار می‌توانید از کسانی که تجربه کار با وسایل الکتریکی را دارند، کمک بگیرید.

درست کردن آباژور, درست کردن آباژور با گلدان قدیمی

یک سرپیچ متناسب با لامپی را در نظر بگیرید، سپس آن را به سیم متصل کنید

مرحله سوم:
از یک لوله پلاستیکی به عنوان ستونی برای عبور سیم از سوراخ گلدان استفاده کنید. آن را در اندازه مناسب ببرید و داخل گلدان قرار دهید. برای اینکه لوله در جای خود ثابت باشد و در نهایت تعادل آن را حفظ کند، از چسب مناسب استفاده کنید. این لوله پلاستیکی نقش ستون اصلی آباژور را ایفا خواهد کرد.

با یک گلدان قدیمی آباژور بسازید

از یک لوله پلاستیکی به عنوان ستونی برای عبور سیم از سوراخ گلدان استفاده کنید

مرحله چهارم:
تنها چیزی که ممکن است لازم باشد آن را از بازار تهیه کنید، یک کلاهک آباژور است. ما به شما پیشنهاد می کنیم این کلاهک را نیز خودتان بسازید. با بررسی یک آباژور که از فروشگاه خریده‌اید به خوبی متوجه می‌شوید که این کلاهک‌ها ساختار بسیار ساده‌ای دارند. لامپ و کلاهک را در جای خود قرار دهید و از زیبایی هنر دست تان لذت ببرید.

 

pormatlab.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا