کاردستی و خلاقیت

چند ایده برای ساخت رخت آویز

پرمطلب: رخت آویزهایی که نه تنها جلوه ای متفاوت به منزل شما می دهند بلکه به لباس های تان نیز حسابی نظم می بخشند. با ما همراه باشید.

 

رخت آویزی برای کودک شما

در تصویر زیر می بینید که چطور می توانید با نقاشی روی دیوار و نصب قلاب برای کودک دلبندتان رخت آویز منحصر به فردی درست کرده و او را تشویق به آویزان کردن لباس هایش کنید؛ البته در صورتی که نقاشی شما خوب نیست، می توانید از استیکرهای آماده موجود در بازار استفاده کرده و روی آنها مانند شکل قلاب نصب کنید.

 

مدل رخت آویز خلاقانه,رخت آویزهای خلاقانه

با نقاشی روی دیوار و نصب قلاب برای کودک دلبندتان رخت آویز منحصر به فردی درست کنید

 

رخت آویزی با خط کش های صف کشیده

شاید تصور چند خط کش که کنار هم چسبانده شده و در نقش یک جالباسی ظاهر شده اند، برایتان کمی دور از ذهن باشد؛ ولی تصویر زیر حتما نظر شما را تغییر می دهد. می توانید چند خط کش با یک طول مشخص را روی یک تخته نازک بچسبانید و با نصب چند قلاب رخت‌آویز خاص تان را داشته باشید.

 

رخت آویز خلاقانه,رخت آویز خلاقانه دست ساز

چند خط کش را روی یک تخته بچسبانید و با نصب چند قلاب رخت آویز خاص تان را داشته باشید

 

لباس ها در دست شاخه های رخت آویز

شاخه های خشک هرس شده درختان در کنار هم و در یک چهارچوب رنگی، ایده نابی برای علاقه مندان به دکوراسیون با تم چوب است. پس اگر شما هم از آن خوشتان آمده دست به کار شوید. کافی است یک قاب چوبی ساده بردارید سپس شاخه درخت خشکیده ای را با ارّه به قطعات هم ارتفاع قاب مورد نظر ببرید. بعد با چسب چوب این شاخه‌ها را در قاب بچسبانید؛ البته روش دیگر برای اجرای این مورد پیچ کردن شاخه‌ها به قاب است که نتیجه نهایی را مستحکم تر خواهد کرد.

 

ایده هایی برای ساخت رخت آویز,ساخت رخت آویزهای زیبا

شاخه های خشک درختان در کنار هم و در یک چهارچوب رنگی ایده نابی برای رخت آویز می باشد

 

رخت آویز مناسب مینیمال پسندها

چه بسا شما از دسته افراد علاقه‌مند به سبک مینیمال باشید؛ در این صورت این مدل را حتما می‌پسندید. برای اجرای این طرح به چند چوب بلند و کمی طناب و در صورت نیاز به یک قوطی رنگ احتیاج دارید تا آن را به سلیقه خودتان رنگ‌آمیزی کنید. برای تهیه این رخت‌آویز چوب‌ها را به وسیله طناب به هم ببندید و سپس آنها را به صورت مارپیچ فرم دهید؛ به همین راحتی!

 

مدل هایی از آویزهای زیبا,نحوه ساخت آویز

برای این رخت‌آویز چوب‌ها را به وسیله طناب به هم ببندید و سپس آنها را به صورت مارپیچ فرم دهید

 

رخت آویزهای مفتولی

رخت آویزی از جنس مفتول؛ چه چیزی کم هزینه تر از این! برای این کار به مفتولی با قطر مناسب نیاز دارید و ابزاری که با آن بتوانید مفتول ها را به شکلی که دوست دارید، فرم دهید. در نهایت می توانید آن را با رنگی که دوست دارید، رنگ آمیزی کنید. به همین راحتی رخت آویز شما آماده است! حالا یک رخت آویز خاص و منحصر به فرد برای پشت در اتاق خواب تان دارید.

 

رخت آویزهای خلاقانه, تصاویر رخت آویز خلاقان

رخت آویزی از جنس مفتول؛ چه چیزی کم هزینه تر از این!

 

pormatlab.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا