عکس

قبرستان‌ دوچرخه‌ در چین

مجله اینترنتی پرمطلب: قبرستان‌ دوچرخه‌ های رنگارنگ و بی‌ صاحب در چین در حالی این روزها مورد توجه خاص رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار گرفته است که دوچرخه وسیله نقلیه محبوبی در چین است و شرکت‌های نوپای زیادی کارشان امانت دادن دوچرخه است. اما میزان بالای عرضه در مقابل تقاضا سبب شده تا دوچرخه‌ های زیادی در خیابان‌ ها رها شوند و در نهایت در قبرستان دوچرخه‌ها تلنبار شوند.

قبرستان‌ دوچرخه‌ در چین

قبرستان‌ دوچرخه‌ در چین
قبرستان‌ دوچرخه‌ در چین

قبرستان‌ دوچرخه‌ های رنگارنگ و بی‌ صاحب در چین در حالی رونق گرفته است که ماموران پلیس‌ چین به جز وظایف معمول امنیتی، یک وظیفه ویژه دیگر نیز دارند و آن هم جمع‌ آوری دوچرخه‌ هایی است که در پارک‌ ها و پیاده‌ روها رها شده‌اند و کسی به سراغشان نمی‌آید.

قبرستان‌ دوچرخه‌ در چین - pormatlab.com
قبرستان‌ دوچرخه‌ در چین

جالب است بدانید که قبرستان‌ دوچرخه‌ های رنگارنگ و بی‌ صاحب در چین در حالی روز به روز زیادتر می شوند که مشتریان دوچرخه‌ های کرایه‌ ای را هر جا راحت باشد، پارک می‌کنند یا آن ها را در گوشه‌‌ای رها می‌کنند. در شهرهای چند میلیونی مثل پکن و شانگهای در هر کوچه و خیابان چند دوچرخه هست که کسی سراغ آن ها را نمی‌گیرد. پلیس این دوچرخه‌ ها را ضبط و به پارکینگ‌ های ویژه‌ای که برای دوچرخه‌ های متروکه در نظر گرفته شده، منتقل می‌کند که این روزها به قبرستان‌ دوچرخه‌ های رنگارنگ لقب گرفته اند.

 

www.pormatlab.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا