سلامت

خمیردندان کاکائویی با خاصیت فلوراید درست کنید

سایت پرمطلب : فلوراید یک ماده بسیار بحث برانگیز با اثری دوگانه است که علی رغم اینکه به خصوص در کودکان به استحکام می‌نای دندان کمک می‌کند، می‌تواند بسیار سمی باشد، مخصوصاً اگر بلعیده شود.


فلوراید یکی از محصولات سمی جانبی صنعتی است که حتی مقدار کمی از آن برای بدن شما سم محسوب می‌شود. این ماده در سنین مختلف، انواع متفاوتی از مشکلات را در دهان افراد ایجاد می‌کند، اما مقدار متناسبی از آن به اکثر منابع آب در آمریکا افزوده می‌شود تا به پیش گیری از پوسیدگی دندان کمک کند. باورهای قدیمی در مورد این ماده تا بدانجا ادامه می‌یابد که غالب افراد جامعه گمان می‌کنند تنها مزیت فلوراید در تماس سطحی با دندان است.
کاکائو در خمیردندان بهتر از فلوراید عمل می‌کند
یک تحقیق که در کنگره سالیانه انجمن دندانپزشکی آمریکا در سال ۲۰۱۳ ارائه شده است، خمیردندان حاوی فلوراید را با خمیردندان حاوی عصاره طبیعی تئوبرومین موجود در کاکائو مقایسه کرده است.
نتایج این تحقیق نشان داد که خمیردندان حاوی عصاره کاکائو از خمیردندانی که حاوی ۵ هزار پی پی‌ام فلوراید بود بسیار موثر‌تر است، زیرا فلوراید در صورتی که بلعیده شود می‌تواند سمی باشد.

چه طور خمیردندان کاکائویی درست کنیم؟
مواد لازم:
۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین
۴ قاشق غذاخوری روغن نارگیل
۶ قطره اسانس می‌خک
۲ قاشق چایخوری پودر کاکائوی ارگانیک
طرز تهیه
موادی که ذکر شد را با هم مخلوط کنید و تا جایی هم بزنید که به مقدار مطلوب شما یکدست شوند. حالا مخلوط حاصل را روی مسواکتان بریزید. به یاد داشته باشید اگر می‌خواهید باقی خمیردندانتان را نگه دارید، باید آن را در یک محفظه دربسته بگذارید، زیرا جوش شیرین بوهای نامطبوع را جذب می‌کند.
منبع: naturalnews. com

 

قفقفقفقف…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا