کاردستی و خلاقیت

تزیین تنگ ماهی

پرمطلب: برای تزیین تنگ ماهی می توانید کارهای متنوعی انجام دهید.  ساده ترین کار این است که تزیین تنگ شیشه ای را با روبان انجام دهید.

طرز تزیین تنگ ماهی, روش های تزیین تنگ ماهی

گیاه و ماهی

می توانید از گیاهان برای تزیین تنگ ماهی استفاده کنید. برای تزیین تنگ ماهی با گل و گیاه نیاز به احتیاط بیشتری دارید. اول باید گیاهی انتخاب کنید که در آب هم به راحتی زندگی کند و شادابی خود را از دست ندهد. دوما امکان آلودگی آب توسط گیاه و ماهی بیشتر می شود و شما باید بهداشت آب را هم برای سلامت ماهی و هم برای زندگی سالم گیاه بیشتر رعایت کنید.

 

تزیین تنگ ماهی,نحوه تزیین تنگ ماهی

از گیاهان برای تزیین تنگ ماهی استفاده کنید

 

گلدان شیشه ای 

در حال حاضر در بازار گلدان های مخصوصی وجود دارد که محفظه نگهداری گلدان و ماهی را بطور جداگانه در یک مجموعه دارند. با تهیه این ظروف می توانید بدون تماس گلدان سفره هفت سین و ماهی آنها را در کنار هم داشته باشید.

 

تزیینات زیبای تنگ ماهی, ایده هایی برای تزیین تنگ ماهی

استفاده از گلدان شیشه ای که محفظه نگهداری گلدان و ماهی را بطور جداگانه دارند

 

تنگ ماهی با شن و صدف

اگر می خواهید کمی متفاوت باشید، از مروارید، شن و صدف برای تزیین تنگ ماهی استفاده کنید. با این کار شما محیط کوچکی خلق کرده اید که مشابه اقیانوس و دریاست. توجه داشته باشید که وسایل تزیینی تنگ ماهی را باید به گونه ای انتخاب کنید که در هنگام تعویض آب تنگ بتوانید آنها را در بیاورید و چیدمانشان را از دست ندهند.

 

تزیین تنگ ماهی با شن و صدف,تزیین تنگ با روبان

از مروارید، شن و صدف برای تزیین تنگ ماهی استفاده کنید

 

حوضچه دکوری

حتما شما هم ظروف سفالی را دیده اید که مشابه حوض هستند. در واقع حوض سفالی کمک زیادی به شما می کنند چون علاوه بر زیبایی سفره هفت سین شما، زحمت زیادی هم برای تزیین تنگ ماهی بر دوشتان نمی گذارند.

 

روش های تزیین تنگ ماهی, تزیینات زیبای تنگ ماهی

 

pormatlab.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا