عکس

تصاویری از کشور تایلند

تایلند با داشتن نقاط بکر و بسیار زیبا به بهشت روی زمین تشبیه شده ، شاید به همین دلیل باشد که در هر نقطه ای از جهان شاهد توریست و گردشگران زیادی هستیم که مقصد سفرشان همواره دیدن شگفتی ها و جاذبه های دیدنی این کشور است.

همانطور که می دانید تایلند یکی از بزرگترین قطب های گردشگری قاره آسیا است که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است که توانسته با داشتن مراکز خرید متعدد ، سواحل دیدنی و معابد حیرت انگیز در طول سال گردشگران زیادی را به سمت خود بکشاند.

جالب است بدانید که هر نقطه از کشور تایلند دارای ویژگی های جذاب ،جالب و منحصربفرد خودش است .مثلا اگر به بانکوک بروید می توانید ساختمان های بلند با معماری مدرن ، معابد ، کلوپ های شبانه و خیابان هایی که شب و روز مملو از جشن ها و دست فروشان هستند را تماشا کنید . شهری که صبح و شب بیدار است . اگر دوست دارید در یک دریای آرام با ساحل چشم نواز غواصی کنید می توانید به جزیره Ko Tao بروید که همیشه مقصد غواصان بوده است .

شما با هر سلیقه ای که دارید بی شک این کشور می تواند برای شما جاذبه های سرگرم کننده و حیرت آوری داشته باشد که با رفتار گرم و صمیمی مردمان این کشور زیبا قطعا تصمیم خواهید گرفت که باز هم به این کشور سفر کنید.

در طول سال و به مناسبت های مختلفی در این کشور جشنواره ها ، جشن ها و خوراکی های متنوع و خوشمزه ای برای هر نوع سلیقه و طرفدار هر طعم از غذایی برگزار می شود .

کشور تایلند

کشور تایلند

کشور تایلند
کشور تایلند – پرمطلب

تایلند
تایلند

تایلند
تایلند

www.pormatlab.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا