سلامت

جایگزین تیوب‌های پلاستیکی خمیردندان

سایت پرمطلب: در حالی که شرکت‌های مختلف در حال ارائه کردن انواع و اقسام مسواک‌های هوشمند هستند، به نظر می‌رسد شیوه مصرف خمیردندان‌ها تغییری نکرده است.

از زمانی که خمیردندان‌های جدید به بازار آمده‌اند، ما همیشه مجبور بودیم یک تیوب پر از خمیردندان را آن‌قدر بفشاریم تا از همه محتویات آن استفاده کنیم و مشکل مهمی که در این بین وجود دارد، تیوب‌های غیرقابل بازیافتی هستند که روی دست طبیعت می‌مانند!

حالا Poppit تصمیم دارد شیوه استفاده از خمیردندان را هم عوض کند. آنچه قرار است جایگزین خمیردندان‌های معمول شود، کپسول کوچکی است که پوشش آن از جنس سلولز گیاهی خوراکی (قابل حل در دهان) است که در آن‌ها به میزان کافی برای ۱ بار مسواک زدن خمیردندان وجود دارد. از آنجایی که دیگر تیوبی در کار نیست و نیازی به اعمال زور و فشار هم وجود ندارد،

کار برای کودکان راحت‌تر می‌شود. تنها بسته‌بندی این محصول، مقوایی است که سافت‌ژل‌های Poppit در آن قرار می‌گیرند که آن هم به راحتی بازیافت می‌شود.

در ضمن کیک‌استار که مبتکر این محصول است، برای کودکان هم خمیردندانی در ۳ طعم تولید کرده است. تمام آنچه شما برای مسواک زدن با Poppit باید انجام بدهید، این است که یکی از بسته‌های سافت‌ژل آن را روی مسواکتان بگذارید و مسواک بزنید! به این ترتیب دیگر خمیردندانی هم هدر نمی‌رود.

کیک‌استار برای اجرایی کردن این ایده، باید ۱۰ هزار دلار هزینه کند و به‌نظر می‌رسد این طرح جای کار و پیشرفت زیادی داشته باشد. مبتکر این خمیردندان که وِین سولان نام دارد، در حال حاضر هم تولیدکننده خمیردندان است و تصمیم گرفته این‌بار خمیردندان بدون فلوراید تولید کند.

منبع: geek.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا